Penulis

My photo

...setiap seorang dari kita mempunyai cerita seram yg berbeza-beza, bukan untuk taksub, tapi hanya ingin berkongsi cerita…

...cerita-cerita seram yg di paparkan di Blog ini berdasarkan pengalaman sebenar penulis sendiri dan kenalan...terima kasih kepada yang sudi singgah dan membaca kisah2 ini, MUNGKIN akan ada sesetgh cerita, nama dan lokasi terpaksa digantikan dgn nama lain untuk tidak ada cerita2 pelik di kemudian hari…

Kepada yang mempunyai cerita2 seram untuk dikongsi bersama, dan tak kisah untuk dipaparkan di blog aku ada cerita ini, bolehlah email kpd penulis di akuadacerita@gmail.com

Rasa nak layan seram..sila singgah lagi…:)

Wednesday, August 29, 2012

Entri pertama...


Aku...

baru sekarang berani untuk buat blog berkisarkan cerita2 seram yg dialami sendiri...sebelum ini hanya bercerita dengan kenalan rapat sahaja ataupun yg suka bercerita tntang pengalaman mereka sndiri....sebab tak semua suka dgr atau baca kisah2 seram ni...tp sesekali kita pun nak baca kisah2 begini selain kisah2 cinta, kisah kehidupan, persekolahan dan sebagainya...


Ada...

salam perkenalan pd blogger2 kisah seram yg lain kalau ada yg sudi singgah dan bercerita juga...dan pd pembaca yg ada kisah2 seram yg ingin dikongsi bersama dan tak kisah dipaparkan di blog AKUADACERITA ni, sila email pd penulis...mana tau cerita korang lebih seram dan menarik...


Cerita....


cerita2 yg dipaparkan kebanyakannyer xsemestinya seram mgkin juge misteri...aku bercerita sekadar berkongsi, diharap yg baik di ambil dan yg tak elok itu jgn di ikuti...:)


4 comments:

  1. memang misteri lah penulis ni.. apapun.. selamat berkarya kawan baru :)

    Mya

    ReplyDelete
  2. uishhh...misteri sungguh...sape la empunye blog misteri ni ye...ihihihihhihiiii *gelak seremsss*

    ReplyDelete
  3. misteri sikit2 cik Mya...terima kasih sudi singgah baca..:)

    ReplyDelete
  4. Shaz Alina:mcm biasa tgk plak perkataan serem tu hihi

    ReplyDelete